Välj område du vill söka inom

[X]

Kontakt

  • Kundombudsman
  • Kicki Johansson
  • Tel: 010-130 3430 (Arbetstid: kl 9-17)
  • Fax: 0910-536 14
  • Stationsgatan 21, 931 32 Skellefteå
  • kundombudsmannen@frosunda.se

Frösundas kundombudsman

Frösundas kundombudsman har funnits sedan 2008 och har uppdraget att fungera som en bro mellan Frösunda och kunderna.

Kundombudsmannen ska föra kundens talan i de fall där kunden och verksamheten inte nått hela vägen fram utifrån ett klagomål. Oberoendet är viktigt och därför rapporterar kundombudsmannen till Frösundas VD.

Nöjda kunder - vårt mål

Vårt mål är att du som kund ska vara nöjd. Men ibland uppstår missförstånd, vi gör fel och verksamhetens ordinarie rutiner räcker inte till. Därför finns Kundombudsmannen.

När någonting har gått fel

Har du synpunkter rekommenderar vi dig i första hand att vända dig till närmsta chef. Skulle du ändå uppleva att dina synpunkter inte når fram, då ska du vända dig till Frösundas Kundombudsman.

Kundombudsmannen för din talan

Kundombudsmannen lyssnar och ger dig en extra möjlighet att komma till tals och få gehör för dina synpunkter.

Förbättringar för våra kunder

För att vi ska kunna förbättra våra erbjudanden och vårt sätt arbeta är dina synpunkter viktiga. Du kanske har tips och idéer, som vi bör ta till oss, för att ge ännu bättre service? Hör gärna av dig med förslag och idéer.

© Frösunda Omsorg AB Postadress: Box 708, 169 27 Solna Telefon: 010-130 3000 info@frosunda.se Cookieinformation