Logga in

Till toppen av sidan

Är du vår nya ekonomiassistent till Leverantörsreskontra?

2019-09-30 | Stockholm | | Stab

Platser: 1


Frösunda omsorg söker ekonomiassistent till huvudkontoret i Solna

Vår leverantörsreskontra består av 3 personer, som leds av en reskontrachef, där man jobbar tillsammans för att säkerställa att alla känner sig trygga i sina arbetsuppgifter för att kunna leverera en god kvalité/support till våra kunder. Vårt team gillar att jobba med människor och har ett driv av att förändra och få struktur i flöden och processer.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
  • ankomstregistrering av leverantörsfakturor
  • leverantörsbetalningar
  • delaktig i bokslutsarbete
  • bankavstämning
  • utredningsarbete
  • daglig kontakt med verksamheter och leverantörer
  • påminnelser och inkasso
  • systemförvaltare för Ascendo
Kvalifikationer:
Vi söker en driven, noggrann och förändringsbenägen person som vill arbeta i ett härligt team och utvecklas i en spännande organisation som vill förändra, om inte världen, så åtminstone vår bransch. Det är en spännande resa som vi redan har påbörjat.

För att lyckas i denna roll har du:
  • gymnasial ekonomiutbildning
  • 2-3 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent/leverantörsreskontra
  • goda kunskaper i svenska och engelska
  • goda kunskaper i Officepaketet
  • meriterande om du har erfarenhet från affärssystemen Ascendo och IFS
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning med start omgående. Vi tillämpar individuell lönesättning.

Kontaktpersoner

För frågor om rekryteringsprocessen kontakta:
HR Specialist, Ellinor Rosengren, tel 010-130 33 93
 
För frågor om tjänsten kontakta:
Reskontrachef, Gabriella Zappalá telefonnummer 010 130 39 12

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner:

Ellinor Rosengren , HR Specialist
Telefon: 010-130 33 93


Ansök direkt genom att fylla i nedanstående formulär: